Afbeeldingen met dank aan:
Afbeelding SSL van WilliamsCreativity via Pixabay
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Wij maken gebruik van functionele cookies, die noodzakelijk zijn om de website goed te laten werken en analytische cookies om inzicht te krijgen in de werking en de effectiviteit van de website, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van onze website daarop kunnen aanpassen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacy-policy. Als u doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat u hiermee instemt.
Benodigde cookies moeten geactiveerd zijn, zodat we uw voorkeuren op kunnen slaan
Als deze niet geactiveerd is, kunnen wij uw voorkeuren niet opslaan.
Meer informatie over onze Cookieverklaring