Toegang klantenportaal

Je bent nu hier:


Kennisbank > toegang klantenportaal

Zodra je klant word bij CompanyPoint ontvang je van ons ook de gegevens voor jouw unieke toegang tot ons klantenportaal.

In dit portaal vind je onder andere wat de gegevens zijn die we van jou bewaren, welke diensten je van ons afneemt en een overzicht van alle facturen.

Ook kan je vanuit het klantenportaal inloggen in je webhostingomgeving met een eenvoudige klik, je wachtwoorden aanpassen en nieuwe diensten aanvragen

Inlogscherm klantenportaal CompanyPoint, microsoft 365 business specialist
inlogscherm klantenportaal

Geen gegevens ontvangen?

Als je geen toegangsgegevens hebt ontvangen, dan kan je deze aanvragen door een mail te sturen naar: helpdesk[@]companypoint.nl met het verzoek tot aanvragen van je toegangsgegevens voor het klantenportaal.

Wachtwoord vergeten?

Indien je je wachtwoord bent vergeten, dan kan je deze eenvoudig resetten door op de link ‘wachtwoord vergeten’ in het inlogscherm te klikken. In het volgende scherm voer je je gebruikersnaam en e-mailadres is en klik op [verzenden]. Een nieuw wachtwoord word naar het (bij ons bekende) e-mailadres gestuurd.

Gebruikersnaam vergeten?

Als je je gebruikersnaam bent vergeten, ook dan kan je deze opvragen door een mail te sturen naar: helpdesk[@]companypoint.nl.
Was dit artikel nuttig?
5 out of 5 stars
5 Stars 100%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
Hoe kunnen we onze dienst(en) verbeteren?
Inhoud

KLANTENPANEEL

HELPDESK

REMOTE CONTROL

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

thuiswerkplek

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.