Wat is werkplek+?

Je bent nu hier:


Kennisbank > Wat is werkplek+

 

Met werkplek + richten we ons op het veilig inrichten en beheren van jouw (thuis)werkplek.  Je werkomgeving moet elke dag op orde zijn en je moet erop kunnen vertrouwen.
 
Tegenwoordig wil jij bepalen waar en wanneer je werkt, maar dit moet wel veilig gebeuren. Op je laptop, desktop, tablet en/of mobiel.
 
Met de Werkplek+ service van CompanyPoint is jouw (thuis)werkplek altijd in optimale conditie. Wij ondersteunen je 24/7 en onze monitoring houdt je systeem in de gaten

Voordelen van werkplek+ door CompanyPoint

SUPPORT

Uitstekende support door onze ervaren specialisten. Zij zoeken altijd naar de beste oplossing voor je problemen.

Communicatie

Vlotte communicatie en duidelijke opvolging van vragen en problemen.

Wij doen meer

Wij hebben geen 9-tot-5 mentaliteit en gaan altijd door om je probleem op te lossen.

veilig

Wij zorgen dat de werkplek altijd veilig is. Wij maken afspraken met je over de door te voeren updates en doen dit altijd op een zo veilig mogelijke manier.

altijd up-to-date

Wij onderhouden de werkplek en zorgen voor alle updates. Daarnaast controleren we  op virussen en spyware/malware.

kostenbesparing

Het uitvallen van systemen kost veel geld. Met onze service wordt de kans hierop verkleint en kunnen je medewerkers zonder problemen doorwerken.

Was dit artikel nuttig?
0 out Of 5 Stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
Hoe kunnen we onze dienst(en) verbeteren?
Inhoud

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

thuiswerkplek

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.