Onze uitgebreide Workplace + pakketten !
Met onze Workplace+ diensten heb je een werkplek die optimaal werkt en uitstekend is beveiligd tegen bedreigingen van buitenaf. En mocht er onverhoopt kostbare data zijn beschadigd, dan kun je vertrouwen op uitstekende herstelmogelijkheden.

BEWAAKT!

Ons bewakingssysteem houdt alle meldingen van de systemen in de gaten. Of het nu overbelasting is of een storing, we verhelpen het vaak, voordat je het in de gaten hebt.

ANTIVIRUS

We gebruiken BitDefender AV, om je te beschermen tegen virussen en andere malware. Meerdere testen bewijzen keer op keer, dat Bitdefender tot de stabiele top in de markt behoort .

SOFTWARE UPDATES

We plannen de updates van jouw software op een moment dat het jou uitkomt. Zo word je niet verrast door een onverwachte onderbreking van jouw kostbare werktijd.

BACK-UP

Alle belangrijke bestanden geback-upt naar een Nederlands datacenter. Via een beveiligde verbinding, versleuteld en beveiligd met een wachtwoord, zodat alleen jij erbij kan. Elk bestand wordt meerdere dagen bewaard, ook al bestaat er een recentere versie.

TRANSPARANT

Alle Workplace-diensten hebben een vast maandtarief. Hierdoor kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. Nog belangrijker is dat je niet verrast wordt door dataverlies, als gevolg van een storing of besmetting.

ONZE + SERVICE

Wij kennen jouw systemen door & door, zodat we je (weer) snel op weg kunnen helpen. En onze (digitale) helpdesk staat altijd voor je klaar.
24 uur per dag, 7 dagen per week.

Managed workstation

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

Managed Server

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

Managed AV

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

Managed BACK-UP

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

KLANTENPANEEL

HELPDESK

REMOTE CONTROL

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.