OVER ONS

COMPANYPOINT

alle specialisten onder één dak!

CompanyPoint bestaat uit een netwerk van specialisten. Want alleen specialisten kunnen u het allerbeste bieden. Wij geven u een passend advies en selecteren voor u de beste specialisten die u nodig heeft. Geen half werk, maar alleen mensen die echt weten waar ze het over hebben.

optimale service

Wij maken gebruik van moderne technieken en werken volledig cloud-based. Dat heeft voor u als voordeel dat wij altijd online bereikbaar zijn en u overal van dienst kunnen zijn. Of het nu 8 uur ’s ochtends is of 8 uur ’s avonds, maandag of zondag, wij kunnen u verder helpen en bieden u optimale service.

 

Wij doen waar wij goed in zijn,
zodat u kunt doen waar u goed in bent!

KLANTENPANEEL

HELPDESK

REMOTE CONTROL

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.