Onze 365+ pakketten !

Vertrouwd en veilig online werken met Office 365 van Microsoft.

Als gecertificeerd Microsoft Partner hebben we jarenlange ervaring met Microsoft Online Services.
Wij zorgen ervoor dat je zorgeloos kunt migreren naar het nieuwe werken.

VERTROUWD

Met Microsoft Office 365 heb je de vertrouwde Microsoft Office functionaliteit ook online.

99,95% UPTIME

Microsoft garandeert bij ieder Office 365-pakket een uptime van 99,95%.

VEILIG

Alle data wordt via een beveiligde verbinding verwerkt en opgeslagen op 2 verschillende (Europese) locaties.

EXTRA OPTIES

Vrijwel alle Office 365 abonnementen bevatten handige extra applicaties, die het nieuwe (samen-)werken nog makkelijker maken.

TRANSPARANT

Office 365 is abonnementsdienst; je betaalt per account een vast bedrag per maand of jaar. Geen aanschafkosten, je betaalt wat je gebruikt.

ONZE + SERVICE

Wij kennen Office 365 door & door, zodat we je (weer) snel op weg kunnen helpen. En onze (digitale) helpdesk staat altijd voor je klaar.
24 uur per dag, 7 dagen per week.

De eigenschappen van Office 365+ abonnementen

Microsoft Office 365

is de verzamelnaam van Microsoft voor een hele range van standaard online (cloud) applicaties en services. Bestanden bewerken in bijvoorbeeld Word of Excel en veilig opslaan in jouw eigen ‘cloud’. Mail veilig versturen via je eigen Exchange-omgeving. Je kunt vrijwel alle abonnementen combineren, zodat je altijd een optimale mix hebt, die bij jouw organisatie past. En altijd up-to-date.

Daarnaast is Office 365 te combineren met andere Microsoft producten: bijvoorbeeld een lokale Windows Server of een andere online dienst, zoals Dynamics Online of Microsoft Azure. Door gebruik te maken van de Azure Active Directory, kan vrijwel alles aan elkaar gekoppeld worden en heb je één account nodig (Single Sign On), waarmee je alle mogelijkheden benut.

Voor zakelijk gebruik heeft Microsoft de Office 365 abonnementen in 2 verschillende productenlijnen verdeeld, te weten: Business en Enterprise. Daarnaast zijn er een aantal ‘losse’ producten die onder de standaard benaming ‘Online Services’ zijn ondergebracht, die te combineren zijn met abonnementen uit de productlijnen ‘Business’ en ‘Enterprise’. Naast Office 365 Business en Office 365 Enterprise bestaat er ook nog Office 365 Home (voor thuisgebruik) en Office 365 Education (voor het onderwijs).

CompanyPoint levert voornamelijk Office 365 Business en Office 365 Enterprise. Het grootste verschil (naast de prijs) is dat de Business-lijn een limiet geldt van maximaal 300 gebruikers, waar voor Office 365 Enterprise geen limiet geldt. Tevens bevat de Enterprise-lijn meer on- en offline applicaties. Daarnaast verschilt de ondersteuning vanuit Microsoft: waar voor de Business-lijn een reactietijd geldt van maximaal 24 uur/volgende werkdag, is de reactietijd bij de Enterprise-lijn maximaal een uur.

office 365 business +

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

office 365 enterprise +

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

microsoft 365 +

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

MAATWERK 365 +

Wil je meer informatie hierover, neem dan contact met ons op op 085-2737487.
Of vul je gegevens hieronder in en dan nemen wij spoedig contact op met je.

KLANTENPANEEL

HELPDESK

REMOTE CONTROL

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze producten/dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst/product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de overeenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.